Kömi - avagy egy bringás naplója

Újratöltés...

2016. január 19. 11:30 - Kömi

dsc_1109.jpgEgyszer régen, nagyon régen volt egy blogom ami a kerékpározásról szólt... Talán vannak még páran akik emlékeznek rá..., de az leginkább a túrázásról szólt. 
Az élet úgy hozta, hogy a kerékpáros túrázás háttérbe szorult és helyét átvette a versenyzés.
Eddig az élmény beszámolóimat a facebookon tettem közzé, ami egy idő után kissé átláthatatlan lett így most ismét visszatérek a blog felületre.
Tavaly a rövidebb-, hosszabb írásos szösszeneteim után sokszor kaptam pozitív visszajelzést tőletek aminek nagyon örültem.  

A kisördög felébredt bennem, így nem tudom megállni, hogy a három kedvencemet, amit három nagyon kedves barátom írt nekem, ne idézzem belőle:

Kámán Csaba Grat Robi! Ne bosszankodj ezen, olyan jókat írsz, szerintem maradj ennél ha már a bringázás nem megy :))))))))
Breuer László Kiváló írás !! (elcsépelt mondás,de) bringázás helyett nem ezzel kellene inkább foglalkozni? :-)
Csontos Andrea Ne csak fuss, írj is:-) nagyon jó összefoglalót írtál és csak gratulálni tudok mindkettőtöknek!!! Fantasztikus teljesítmény. Nekem több minden hiányzik a félmaraton teljesítéséhez, viszont a motiváció amit az írásodon keresztül kaptam, az nem!! További jó sportolást és sok sikerélményt kívánok!! Puszi mindkettőtöknek!


Hát legyen! Idén újra tollat... izé, mit is írok, billentyűt ragadok és rátok zúdítom élményeimet, kérlek fogadjátok szeretettel! :-)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://komoz.blog.hu/api/trackback/id/tr898285348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása